.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
لاریجانی:هاشمی همیشه یاور رهبری بوده است

رییس مجلس بر نقش بی بدیل رهبر معظم انقلاب در جلوگیری از استقرار دیکتاتوری در کشور تاکید کرد.

به گزارش خانه ملت رییس مجلس شورای اسلامی در مراسم اختتامیه دومین دوره اهدای جوایز ادبی و فرهنگی جلال آل احمد در تالار وحدت، با اشاره به انتقادات و مسائل مطرح شده در مسائل اخیر کشور گفت: گستره فکری رهبر معظم انقلاب در مسائل فرهنگی سیاسی و دیپلماسی به گونه ای است که همه گرایش های سیاسی می توانند به ایشان تکیه کنند.

وی با تاکید به اینکه مقام معظم رهبری اجازه انحصار در حوزه های گوناگون در کشور را نخواهند داد، افزود: البته قبول دارم که عده ای خواهند به گونه دیگر این موضوع را تعبیر کنند؛ اما مهمترین دغدغه رهبری حفظ و صیانت از انقلاب جمهوری اسلامی، منافع ملی کشور و جلوگیری از دیکتاتوری درکشور است.

لاریجانی با یادآوری اینکه زمانی بحث های سیاسی در دانشگاه حالت قبضه پیدا کرد بود، افزود: تنها کسی که این فضا را شکست، رهبر انقلاب بود که اصرار داشتند دانشجویان باید سیاسی باشند.

وی تصریج کرد: اگر چه عده ای ممکن است بخوهند با جو سازی فضای تک ساحتی سیاسی در کشور حاکم کنند، اما باید بدانند که در این مسیر هرگز توفیق نخواهند یافت.

رییس قوه مقننه افزود: ظرفیت پختگی سیاسی در کشور ما تک ساحتی نیست و تلاش برای تحقق این امر ظلم به کشور و انقلاب است.

وی تصریح کرد: قبول دارم که درشت گویی در فضای کشور ایجاد شده و نسبت های ناروا و تحقیرهایی نسبت به برخی افراد رخ می دهد.

لاریجانی با اشاره به تهمت هایی که به هاشمی رفسنجانی زده شده است، گفت: مشخص نیست این همه تهمت و تحقیر نسبت به آقای هاشمی با چه انگیزه ای زده شد و چه فایده ای داشت؟

وی با تاکید بر اینکه هاشمی بخشی از تاریخ انقلاب اسلامی است، به فرموده امام خمینی (ره) اشاره کرد که فرموده بودند هاشمی زنده است بنابراین انقلاب زنده است.

لاریجانی تصریح کرد: هاشمی همیشه یار و پیرو امام و رهبری بوده و یک سال پیش وی در دانشگاه صنعتی شریف گفت من افتخار می کنم که پیرو رهبری هستم و عشق من رهبری است.

وی با بیان اینکه اگر در مورد خانواده هاشمی مسئله ای وجود دارد باید در مسیر خود مطرح شود، گفت: کلیت بحث ها در تخریب شخص هاشمی است، من نمی گویم ایشان مطلق است. همه کسانی که در سیاست وارد می شوند باید انتظار داشته باشند که مورد نقد قرار گیرند.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.146 seconds.